Thursday, December 3, 2009

SengaL is my TruE kaler...

aku mmg sengal
yer..
tesangat sengal tahap yg dah tade tahap laa..(nmpak x? level sengal aku?)
mane x..
x sume hamba Allah kt Mesia ni d beri pluang ke 2 untk redeem
sgla kkurangan or ke-abestos-an diri..

org laen, blaja form 4
taun depan nye naik form 5
taun selepas taun depan pulak habes skewl...
aku, balaja form 4
taun depan nye naik form 5
taun selepas taun depan pulak form 5,,lg..
pelik kan?! tade pelik2 nye..
dah stgah taon x dtg skolah..
kua masok kua masok spital
Putrajaya,Ampang ,,KPJ Semban..
sume aku redah..
akhirnye...x b'akhir2 pown!
taon ni..kesah yg same...saket..saket..saket

(aku tau ader hati2 dengki yg ckp SAKET KER?!)
fyi,,saket ati n saket pale leh wat saket terok gak k..
korang nye pasal gak laa!
umo da tua2 tp prgai cam dak kechik..
elok..
^^^pekataan2 d atas ku dedicate kan untk yg bekenaan je yer..
yg laen sume ak syg.. ;)
skewl baru,
environment baru..
member2 baru-junior aku btw..
uniform baru,,tade biru2 lg..
tade jaga pagar amek name ke hape..
instead skarg aku yg ske dtg lmbat..
helo,,bas payah k.. :(

harapan still same
cita2 maseh yg tu juga
dugaan,,problem...btambah2 ade..
yg x same2 1 jer..
kekuatan...untk redah sume nih
ak tanak citer bnyak pasal mende2 yg buat aku
smpi ke tahap nih..
ckup buat ak kate..
ak t'duduk,,t'sungkur..pedih sgt..
aku tlalu muda..
untk smua nih..
cuma hikmah nye...
aku,,dpat pikir mluas...n mtured compared 2 my fellows fwens..besties..

ak mmg sengal
yer...
sengal sangat sbab aku jatoh,aku bgun n aku jatoh lg.
biler nk bangon lg?
wallahuallam...

No comments:

Post a Comment

share ure thought..leave some words..